stat

Thursday, February 28, 2013

Svenskt

Nu är det såhär, jag tycker egentligen inte om att "prata" via bloggar och facebook och allt vad det kan vara och "hinta" till folk. Men nog får vara nog.
Game over för den "vännen" som har kallat sig för mig vän och samtidigt gått till alla möjliga människor och bokstavligen, snackat skit om mig.
Påstått saker som inte alls varit sanna, och sedan i andra sekunden gått och sagt till mig vilken underbar vän jag är.
Du som säger till andra att jag behandlar dig som skit, när allt jag gjort är att prata bra om dig och tilloch med försvarat dig när jag sett andra behandla dig som skit.
Du som gillar mina status uppdateringar när jag skriver hur mycket jag uppskattar mina vänner.
DU är inte en av de vännerna jag syftar på.
Jag har LÄNGE vetat att du säger en sak till andra och behandlar mig på ett annat.
Du som tycker att du "förlorar" vänner till mig.
DET har INGET med mig att göra, utan det ligger nog mer hos dig, och vem DU är.
Du som svek mig och sen bad om förlåtelse, för att sedan sticka mig i ryggen igen.
De hemska sakerna som jag fått reda på att du sagt om mig är nog.
Nog för att jag aldrig mer vill ha något med dig att göra mera.
Jag tollererar MYCKET bullshit så länge man ber om ursäkt men en gång är ett misstag, Två gånger är en vana och denna vana du har att smutskasta mig och vara falsk, är INGET jag vill veta av och behöver ha i min närhet.

Så game over, Game over för dig.

No comments:

Post a Comment