stat

Thursday, November 12, 2015

Bla bla bla..

Saker förändras snabbt.
Senast jag uppdaterade nämnde jag att jag numera jobbar på Bilia Personbilar.
Well.. Jag slutade på Bilia i Fredags förra veckan.
Mitt vikariat är slut så nu är det iväg mot nya äventyr.
Jag jobbar för Manpower och jag har FULL tillit till min konsultchef att hon hittar ett nytt jobb som passar mig.

Har legat på soffan en hel vecka nu med ryggskott.
DET GÖR SÅ GALET ONT!!
Kan garantera att detta är ett resultat av det faktum att jag jobbat konstant sen början av 2013.
Ingen semester no nothing.
Mina axlar och rygg är helt körda.
Så hoppas inte att min kära konsultchef är allt för snabb med att hitta ett nytt jobb.
Behöver verkligen den här vilan.

Har verkligen inget att tillägga just nu...

Until next time,,




No comments:

Post a Comment